woensdag 23 september 2015

23 september 2015, controle dagje Groningen.

 Even een update'je over vandaag.. Al in alle vroegte vertrokken we en eenmaal in Groningen aangekomen scheen het zonnetje fijn en warm.. We moesten in jaren weer eens wachten op de brug die open gaat voor boten. 


Bij ingang Noord aangekomen onze auto in de garage gezet en naar de poli gegaan. Als eerst blazen. Iets waar ik al maanden flink tegen op zie. Het kost zoveel energie en het valt erg vaak tegen. Maar het moest, met lood in mn schoenen liep ik met de blaas mevrouw mee en nam ik plaatst in het kamertje. Na wat uitleg aan de stagiaire konden we beginnen maar het ging bagger! Na veel hoesten en proesten en lang bijpuffen heb ik 2 curves geblazen ipv de drie van een matige 0.95 liter (voor kuur blies ik 0.94!)! Dat viel dus tegen na drie weken intensieve kuur èn prednisolon stootkuur.... Dan maar wachten op de dokter! We hebben gebabbeld en de klachten besproken, de afgelopen dagen zoooo kortademig dat ik er beu van ben. Hij twijfelde om meteen weer een kuur te geven maar dat vind ik zelf heeeel snel want vorige week heb ik de laatste gift gehad, dus we gaan afwachten!! We denken dat dit dan een na- sleep is van vorige week van de 4 dagen bloed ophoesten. Ik heb wel over 2 maand alweer controle + transplantatie controle ipv de standaard 3 maand dus even de lijntjes kort houden en met koorts meteen contact opnemen!! Omdat mijn koolzuurgas tijdens afgelopen opname verhoogd was, deed de dokter dat even over en godzijdank is die gezakt!!! Woehoooeee dat is een hele geruststelling..  


Verder weinig bijzonderheden. Het was kort bezoekje en we waren al snel weer op de terugweg naar huis!


Thuis flink geslapen op de bank en nu jullie bijpraten en wachten op matt die zo weer komt met het avond eten!

Tot gauw x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten