donderdag 24 september 2015

24 september 2015 (a)

Hoeraaa, mijn lieve schat Matthew heeft een taxatiespel gewonnen!! Wat heeft hij gewonnen?  Een dinner- waarden van €200,- ♥ Dat word smullennnn!

Even op de foto woehooee..

Vanmorgen en vanmiddag ging het redelijk met me.. Ik heb zelf de was opgevouwen!! en vanavond gekookt voor Matt en mama, wat schafte de pot? Gekookte aardappelen met speklapjes en een lekkere lepel jus en mama en ik een bakje sla met avocado en Matt doperwtjes met worteltjes.. Vanavond hebben we lekkere gehakt- hapjes gemaakt en er heerlijk van gesmuld!! Maar stiekem merk langzamerhand dat de avonden steeds zwaarder worden, ondanks mn middag slaapjes lig ik er voor 22:00u in! Praten, lachen of iets ondernemen is niet 'even' te doen maar echt een opgave *hoor ik daar weer lichtelijke frustratie? JA absoluut!). Net naar bed gebracht door mn liefie en samen mn hoestbui uitgezeten en fijn geknuffeld, wat is het een topper en ooh wat hou ik van hem, daar zijn absoluut geen woorden voor.. 

Kroeliewoeliee tijd 

Als mijn lichaam het ermee eens is, staat morgen de vaatwasser op de planning, de donkere was wassen en appeltaart bakken! En morgen avond volop proberen te genieten van gezelligheid met lieve mensen om me heen !!

Ik ga nog even kroelen met mn meisje x


Weltrusten, droom zacht en tot snel,
Liefs en knuffel Saskia x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten