donderdag 24 november 2016

Goed geluk in Groningen


Here we go again 💉😋




Aaah @matthew2504 en ik zijn thuis!! 

En alles is goed,  mijn longfunctie was in september 69% (2.34liter) en nu is mijn longfunctie 68% (2.31liter) dus het is stabiel..  Wachten op de prik- uitslag en mijn Prednison is verlaagd,  eindelijk haha !! Oké,  mijn gewicht is nu nogsteeds slecht maar ik moet mijn diëtist mailen voor nieuwe voeding, helaas kost alles energie !! 

Hmm en ik moet een afspraak maken voor de KNO- arts in Oldenzaal,  (vanmiddag alles vragen) , iets met snot en slijm in mijn neus 😂😋

Maaaaar, hallo 2017 voor een de volgende afspraak in Groningen 😁




Fijn even geslapen,  dat moest voor mezelf hihi pff vermoeiend is het van Groningen naar huis. Maar het is ons niet gelukt bij de huisarts om een verwijzing krijgen,  helaas. Nu heb ik een mail gestuurd naar Groningen of ze me kunnen helpen!


Energie opgedaan en nu fijn naar de fysio!! 😀🍴

Doei doei!! ❤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten