maandag 21 november 2016

Uitslag van de kweek...

Jaa,  helaas heb ik de uitslag van de kweek. Het is niet erg slecht maar zwaar vervelend. Ik heb ongeveer één jaar deze door mijn longtransplantatie, ik heb regelmatig een Candida schimmelinfectie. Candida is erg verschillend, verschillende soorten Candida.

-----
Ik was in 2009 erg ziek,  ze hebben mijn PAC verwijderd,  deze zat in mijn PAC en bloed. Dat was ook revalideren, een half jaar. Veel fysiotherapie en even gestopt met school,  wel gewoon thuis gelukkig . Pff als ik er aan denk,  dat was ook erg zwaar.
-----

Maaaaar nu.. nu heb ik ook een Candida schimmelinfectie in mijn PEG sonde. Nu moet ik mijn PEG 2 x per dag schoonmaken en met de zalf afwachten. Ik moet deze week (donderdag 24 Nov) naar de dokter,  in Groningen.

Nu, doe ik niks bijzonders. Matt is nog steeds erg druk en ik... ik drink warme thee en ik eet nootjes hihi en ik snoep  sondevoeding!

Tot snel x

Foto was van gisteren. 


Ik geniet van mijn maatje 🐈💖

Geen opmerkingen:

Een reactie posten