dinsdag 8 november 2016

Update'je

Hee goede middag ,

even een update! ik gebruik nog steeds Oramorph ,  Morfine in combinatie van paracetamol, dat helpt wel redelijk,  ik moet het om de 4uur gebruiken en na ongeveer  3uur  krijg ik pijn, ik gebruik het nogsteeds elke dag, dat is geen straf hahaha..... Vanmorgen heeft de thuiszorg hem verschoond en mijn peg zag er goed uit alleen veel vocht .

nieuw gaasje


Gisteren avond gezellig naar mam geweest,  ze heeft een nieuw huisje,  wauw,  ontzettend leuk!! En gezellige avond een spelletje gespeeld met mam.

Vandaag geen afspraak gehad met mijn logopedist Elke,   misschien morgen ochtend als ze zich beter voelt ?! Ze was een beetje ziek vandaag ...

En vandaag,  vanmiddag ,  ik ga even proberen te lopen,  het is wel vervelend.  Maar ik ga naar de ganzen, ik ga ze voeren en vanavond koken ,  gezellig met z'n tweeën ! !

Knuffel en liefs van mij ❤


Geen opmerkingen:

Een reactie posten