donderdag 10 november 2016

Spannend....

Aaaaaah bijnaaaa weekend hihi 😙 

Brr,  vanmiddag krijg ik mijn dompel- sessie (PEG sonde) ,  ik ben er nog niet klaar voor,  brr 😌 


--------------------------------------

Afgelopen week gaat redelijk goed met mij ,  ik ben gestopt met Morfine.  Nu alleen paracetamol,  standaard . Oké,  het is wel fijne ,  Morfine maar niet echt verstandig om het vaak te nemen met mijn darmen .  Mijn PEG sonde is nogsteeds erg gevoelig.  Niet lachen,  niet hoesten / kuchen,  niezen en de poessies staan regelmatig op me,  dat is geen pretje,  dankjewel Hashtag vanacht en Skip vanmorgen hahaha. . . Nou ,  ik ben benieuwd vanmiddag voor mijn dompel- sessie...... 



Mijn 2de gaatje!!

Waarom heb je eigenlijk joun PEG sonde Sassie?! Mensen vragen me niet vaak . . . maar kort maar krachtig: ik heb moeite met aankomen . Ik ben nu bijna een jaar verder met afwachten en alles proberen maar nee ,  helaas,  het is niet makkelijk . Ik gebruik nu mijn PEG sonde in plaats van een neus sonde en na 6 maand krijg ik mijn mic-key button terug ,  en dan hou ik mijn mic-key button altijd . 

Nu weeg ik mezelf dagelijks maar ik ga het anders doen.  In plaats van dagelijks wordt het nu wekelijks . Wegen is niet leuk . . . . . 


Knuffel Allemaal ❤ 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten