zaterdag 12 november 2016

Goede morgen allemaal 🌹

Jeetje,  ik heb het overleefd.... Gisteren met z'n tweeën (van de thuiszorg) hebden ze mijn peg gedompeld en schoongemaakt,  goed gelukt,  gelukkig ..

En gisteren avond een feestje gehad met Frank,  hij was jarig en het was erg gezellig.  Alleen in de nacht (vanmorgen)  veel pijn gehad in mijn buik (maag-streek) ,  niet kunnen draaien in mijn slaap en erg gevoelig, hmm,  fuck,  extra paracetamol genomen en na een half uur ben ik in slaap gevallen,  gelukkig. Vanmorgen zag de thuiszorg mijn PEG en schok een beetje,  had ze niet verwacht, pff erg pussig is het,  gadver.... Nu extra controleren en temperatuur meten,  nogmaals afwachten...


gaasje is nieuw en nog schoon 



Vandaan hebben we weekend,  samen,  genieten,  ons moment !!


Fijn weekend 😘

Geen opmerkingen:

Een reactie posten