dinsdag 15 november 2016

Wat een gedoe...

Jeetje, wat een gedoe vanacht.. 


Wooeehooee, alles is goed gelukt vanmorgen met onze wc,  badkamer en keuken .


 Alleen met mezelf niet,  helaas.  Vanmorgen werd mijn planning heeeeeel anders...  Pff,  vanmorgen heb ik Matt uitgezwaaid.. Ik was kapot,  met tegenzin heb ik vanacht mijn logopedist gesmst,  ik moet is zal slapen voor mezelf,  pff zware nacht. Dus ik heb extra geslapen,  wauw,  slapen is fijn als het moet  hihi! Om 11u gehad ik eigenlijk een afspraak met mijn thuiszorg en om 12u een afspraak met mijn fysiotherapeut. hmm, echt heeeeeel anders.....

Omdat de thuiszorg erg laat thuis kwam heeft mam voor mij gebeld want het is me niet gelukt dat ik kom (bij de fysio) ,  hmm! Oké,  11:45 kwam mijn thuiszorg thuis en mijn peg zag er niet uit...  Ondanks de paracetamol helpt het niet goed, nogsteeds  pus en iets nieuws!


Het lijkt op een blaar in mijn oude mic-key button gat! Ik heb alles gevraagd van mijn thuiszorg- mevrouw... Voor de zekerheid moest ik de Voedingsteam ( in Groningen ) vragen, hoe en wat met mijn oude mic-key button gat en mijn nieuwe PEG sonde (pus en erg gevoelig)  .

Duuuusss,  volgende afspraak maken vandaag met mijn huisarts,  pff...


Ze hebben extra vandaag kweken gemaakt van mijn oude mic-key button gat (lijkt op een blaar?! dat is nieuw) en mijn nieuwe gat (erg pussig) . Als het goed is krijg ik vrijdag de uitslag van de dokter. En nu moet ik extra temperatuur meten,  afgelopen week had ik een beetje verhoging (37,6, met standaard paracetamol) dus voor de zekerheid alles controleren en ik ben niet fit......

Nu niks meer,  fijn warm douchen en genieten van niks doen! Morgen ochtend een afspraak met wbo man (wc maken) en wachten op mijn pakketje van Mediq, dan krijg ik nieuwe slangen van mijn sondevoeding!


Groetjes en liefst  van Sas 💕🌹

1 opmerking:

  1. Wat een stoer mens ben jij. Pas goed op jezelf en blijf vooral genieten van de vele mooie dingen in het leven!

    BeantwoordenVerwijderen