dinsdag 29 november 2016

Verkouden?!

Jeetje,  wat kun je je fuck voelen! Ik nies,  ik hoest en ik ben erg erg erg moe, het is echt fijn,  mijn lichaam is fuck,  ik word verkouden denk ik,  maar het doorzetten van een verkoudheid lukt niet nu!! Ik heb afgelopen zondag Groningen gemailt, en een mail terug gekregen, ik moet uitzieken,  wel dagelijks longfunctie blazen,  temperatuur meten en saturatie en hartslag ook meten.. Nu is alles stabiel in de avond ! 

Temperatuur is nu 37,5°
Saturatie is 98%
Hartslag is 100 -  105. 
Vanavond hen ik mezelf gewogen en tiieeediiee... 
53,2!!
Erg langzaam naar komt goed,  ik weeg het zeker! Dankjewel nieuwe sondevoeding hihi...  

Als het slechter wordt deze week -  weken dan moet ik bellen!  

Vanmiddag was mijn longfunctie (thuis- apparaat) stabiel! 

Longfunctie thuis...


Vanmorgen naar de logopedist gewees en ook bij de fysio geweest! Alles was goed maar het was erg zwaar! Bij het lopen heb ik een spiertje verrekt bij mijn long,  denk ik dan maar,  het ademen is niet optimaal!! 

En nu,  ik ga slapen!  Slaap lekker allemaal en droom zacht! 



Mijn maatjes!
Links Hashtag 
Rechts : Skip 


---------------------
Morgen ga ik Groningen mailen,  misschien krijg ik de uitslag van het prikken!!
---------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten