maandag 5 december 2016

Update

Het is even geleden,  dus hallo hihi..


Van 70liter aquarium hebben we nu 160liter!! Ik vind hem geweldig hihi..

Hoe voel je je Sas? Mmm,  het gaat redelijk goed met mij,  het is wel dagelijks anders! Jups,  ik ben en blijf een CF'er hihi.. Ik hoest wel,  geen slijm in mijn longen!! Alleen slijm in mijn neus.. Ik snotter wel nogsteeds! Ik doe dagelijks longfunctie blazen,  temperatuur meten en saturatie meten! Alles is nogsteeds stabiel..


en temperatuur is 37,5!! 

En mijn gewicht....
ik zit in een rollercoaster!!

Ik doe men best!!! 

En ik moet dagelijks mijn peg sonde aanstippen (en 2keer per dag schoonmaken) ,  want ik heb wild vlees bij mijn peg,  heb is wel gevoelig, heeft iemand anders ook last van wild vlees?

Nu gaan we pasta eten,  jammie,  heb ik zin in!! Haha..  Morgen een drukke dag. Naar de logopedist,  fysiotherapie en het huisje schoonmaken,  eindelijk was  het bedoeling dat ik vandaag alles schoon moest maken maar niet echt gelukkig......

Tot snel,
veel liefs van mij!! ❤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten