woensdag 1 maart 2017

Afwachten.....



'Wat kan er gebeurd met een lichaam? '

Nou, ontzettend veel..... 

Ik was vorige week erg ziek. Snacht had ik hoge koorts, misselijk, ook vaak overgegeven en erg kortademig! Ik was erg bang voor mezelf en Matt had een ambulance geregeld. Ik werd 1,5 dagen opgenomen in Enschede. Hoe is wat dat weten ze niet alleen dat mijn lichaam reageert op stress. Dus ik kreeg stresshormonen in mijn lichaam en jaa, ik voelde me erg goed door de medicijnen !! Ik moet mezelf niet druk maken maar dat is niet gek. Door het overlijden van Ineke ben ik nogsteeds kapot van. Ik mis mijn vriendinnetje en denk ontzettend vaak  aan haar. 

Afgelopen week zijn we even bij vrienden geweest in Bleiswijk. Het was erg gezellig.. Even niet denken aan de verschikkelijk dingen. En mooi foto's gekregen van Chantal, super, nogmaals bedankt schatje  !! 

Hmm en helaas voelde ik me dinsdag erg bagger, ik werd wakker met koorts. Ik moest gewoon naar de huisarts (andere medicijnen) dus ze heeft mij nogmaals  gecontroleerd en ze heeft gebeld met Groningen. Ik gebruik nu antibiotica kuur voor keelontsteking. Moeite met praten (erg pijnlijk) , eten (lukt niet) en gewoon slikken is fuck Nu afwachten of het aan slaat. 

Ik moet dagelijks alles voor mezelf controleren. 

Mijn temperatuur is nu 37,7 (een beetje verhoging) en mijn hartslag is 113 en saturatie is 99%


Longfunctie is nu stabiel. 



Wat een gevecht met mezelf, het is fuck! 2 dagen heb ik moeite met eten door de keelontsteking en nu..... het gaat ontzettend snel neer beneden!! Dus ik eet 24u in plaats van 12u.... 


Ik ga genieten van mijn  voeding en afwachten...

Liefs van Saskia. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten