dinsdag 7 maart 2017

Terug van weggeweest...


Eigenlijk, ik voel me nu goed! In een week ben ik aankomen. Was vorige week 52,2 en nu is het 54,3.. Maar dat is niet gek, dagelijks 4000kcal binnen krijgen is goed, erg goed hihi !!

Vandaan ga ik naar Elke, mijn logopedist! Maar ik zie Elke vandaag voor de alle laatste keer.. Het gaat goed met mij en ik krijg minder logo. Dus ik krijg alleen Anne en 2 keer per week..

Gisteren zijn mama en ik bij de oogarts geweest voor mezelf. Ik heb vaak last van mijn ogen. Wazig zien, hoofdpijn en schommelde suikers. Maar waarom dat weten ze niet exact (of door de suikers of door mijn herseninfarct) maar ik krijg een bril. Vrijdag naar de opticien, gezellig  samen met mijn liefde en dan een bril uitzoeken 👓


En morgen ochtend ga ik naar het Roessing met de taxi. Ik heb morgen gewoon een afspraak met de arta, niks bijzonders als het goed is. In ieder geval erge vroege ochtend. 08:00 met de taxi, 09:00 naar de arts en 10:00 naar huis 🏡


Veel liefs van Sassie x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten