vrijdag 11 januari 2013

12 januari

Hee allemaal,

De conclusie; stoppen met stage! Nouja, stoppen is het niet, het is een lange pauze! Het is toch beter voor me, al moet ik zeggen dat ik het liever anders had gezien! Ik ben ook per direct gestopt en ga alleen nog even terug om afscheid te nemen van de kids en collega's.. Gelukkig ga ik dinsdags nog wel na school om theorie te maken dat ik wel kan halen dit jaar.. Ik zit dus nu thuis en verveel me best wel, ik ben niet zo'n iemand die stil zit, al heb ik nu geen keus want want heb het behoorlijk te pakken! Ik hoest, snotter, heb koorts en ben best kortademig.. Ik hoop het weekend goed door te komen met paracetamol en zuurstof, maandag maar even mailen met Groningen!

Ik lig nu in bed met 1,5liter zuurstof bij te komen van de koorts van vandaag. Mijn saturatie zit nu goed, op 96%. Zonder zuurstof op 91%..

Vriendjelief is nu even weg, er waren wat probleempjes in de vriendengroep en dat moet even uitgepraat worden, tot zover het kan!! Ik ga proberen te slapen, en hoop dat het lukt, koorts put je werkelijk helemaal uit!!

Tot snel..
Liefs Saskiaxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten